eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "crimson_wind" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Date: Tue, 16 Nov 2004 22:51:02 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 11
    Message-ID: <cne08m$n4i$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: boq21.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1100645462 23698 172.20.26.238 (16 Nov 2004 22:51:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2004 22:51:02 +0000 (UTC)
    X-User: crimson_wind
    X-Forwarded-For: 172.20.6.64
    X-Remote-IP: boq21.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:255676
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
    firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
    gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
    sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
    zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
    sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
    szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
    pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1