eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-11-16 22:51:02
    Temat: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Od: "crimson_wind" <c...@g...pl>

    Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
    firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
    gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
    sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
    zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
    sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
    szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
    pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2004-11-17 01:34:00
    Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cne08m$n4i$1@inews.gazeta.pl>, crimson_wind wrote:
    > Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
    > firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
    > gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
    > sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
    > zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
    > sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
    > szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
    > pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.

    Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
    pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
    reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
    karcie gwarancyjnej.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2004-11-17 08:51:54
    Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Od: "crimson_wind" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):


    >
    > Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
    > pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
    > reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
    > karcie gwarancyjnej.
    >
    Wcześniejsze tematy niestety nie wyjaśniły moich wątpliwości.
    Sprzęt ma dwuletnią gwarancję, zepsuł się po trzech tygodniach od daty zakupu.
    Został odesłany do serwisu i przyjęty do naprawy gwarancyjnej więc była to
    usterka, którą obejmuje zakres czynności gwarancyjnych. A co mam napisane w
    karcie gwarancyjnej o przekroczeniu terminu? Nic, niestety. Są dwa punkty,
    które mówią:

    W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia,
    wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty
    Gwarancyjnej.

    oraz

    W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
    zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

    Co w takim razie? Czy po upływie terminu naprawy mogę ubiegać się o wymianę
    urządzenia na nowe?

    Aha - sprzedawca i serwis tychże produktów to ta sama firma.



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2004-11-17 15:06:20
    Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Od: "Tomasz Papir" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    crimson_wind <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):
    >
    >
    > >
    > > Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
    > > pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
    > > reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
    > > karcie gwarancyjnej.
    > >
    > Wcześniejsze tematy niestety nie wyjaśniły moich wątpliwości.
    > Sprzęt ma dwuletnią gwarancję, zepsuł się po trzech tygodniach od daty
    zakupu.
    > Został odesłany do serwisu i przyjęty do naprawy gwarancyjnej więc była to
    > usterka, którą obejmuje zakres czynności gwarancyjnych. A co mam napisane w
    > karcie gwarancyjnej o przekroczeniu terminu? Nic, niestety. Są dwa punkty,
    > które mówią:
    >
    > W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia,
    > wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty
    > Gwarancyjnej.
    >
    > oraz
    >
    > W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
    > zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
    >
    > Co w takim razie? Czy po upływie terminu naprawy mogę ubiegać się o wymianę
    > urządzenia na nowe?
    >
    > Aha - sprzedawca i serwis tychże produktów to ta sama firma.
    >
    >
    >
    Mam nadzieję, że ktoś z Was mi pomoże rozwiązać ten problem. Proszę o dobre
    rady w tej kwestii :)


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1