-
1. Data: 2004-11-16 22:51:02
Temat: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
Od: "crimson_wind" <c...@g...pl>
Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2004-11-17 01:34:00
Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
In article <cne08m$n4i$1@inews.gazeta.pl>, crimson_wind wrote:
> Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
> firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
> gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
> sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
> zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
> sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
> szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
> pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.
Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
karcie gwarancyjnej.
--
Marcin
-
3. Data: 2004-11-17 08:51:54
Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
Od: "crimson_wind" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):
>
> Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
> pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
> reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
> karcie gwarancyjnej.
>
Wcześniejsze tematy niestety nie wyjaśniły moich wątpliwości.
Sprzęt ma dwuletnią gwarancję, zepsuł się po trzech tygodniach od daty zakupu.
Został odesłany do serwisu i przyjęty do naprawy gwarancyjnej więc była to
usterka, którą obejmuje zakres czynności gwarancyjnych. A co mam napisane w
karcie gwarancyjnej o przekroczeniu terminu? Nic, niestety. Są dwa punkty,
które mówią:
W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia,
wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty
Gwarancyjnej.
oraz
W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Co w takim razie? Czy po upływie terminu naprawy mogę ubiegać się o wymianę
urządzenia na nowe?
Aha - sprzedawca i serwis tychże produktów to ta sama firma.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2004-11-17 15:06:20
Temat: Re: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
Od: "Tomasz Papir" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>
crimson_wind <c...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
> Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> napisał(a):
>
>
> >
> > Powinieneś zacząć od przeglądnięcia archiwum grupy, ale jako ze na ten
> > pomysł wpada niewielu, to powinieneś może napisac z tytułu czego
> > reklamowałeś to swoje coś, a jesli z tyt. gwarancji to co masz napisane w
> > karcie gwarancyjnej.
> >
> Wcześniejsze tematy niestety nie wyjaśniły moich wątpliwości.
> Sprzęt ma dwuletnią gwarancję, zepsuł się po trzech tygodniach od daty
zakupu.
> Został odesłany do serwisu i przyjęty do naprawy gwarancyjnej więc była to
> usterka, którą obejmuje zakres czynności gwarancyjnych. A co mam napisane w
> karcie gwarancyjnej o przekroczeniu terminu? Nic, niestety. Są dwa punkty,
> które mówią:
>
> W przypadku stwierdzenia przez sprzedawcę wady niemożliwej do usunięcia,
> wymiany urządzenia na nowe dokonuje sprzedawca, po przedstawieniu Karty
> Gwarancyjnej.
>
> oraz
>
> W sprawach nieuregulowanych warunkami niniejszej Karty Gwarancyjnej
> zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
>
> Co w takim razie? Czy po upływie terminu naprawy mogę ubiegać się o wymianę
> urządzenia na nowe?
>
> Aha - sprzedawca i serwis tychże produktów to ta sama firma.
>
>
>
Mam nadzieję, że ktoś z Was mi pomoże rozwiązać ten problem. Proszę o dobre
rady w tej kwestii :)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/