eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprzekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
  • Data: 2004-11-16 22:51:02
    Temat: przekroczony termin zwrotu sprzętu z serwisu - co zrobić?
    Od: "crimson_wind" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam i proszę o poradę od specjalistów Kodeksu Cywilnego. Serwis jednej z
    firm elektronicznych właśnie przekroczył termin zwrotu sprzętu po naprawie
    gwarancyjnej. Było to dokładnie 51 dni, a dziś już jest 52 dzień odkąd oddałem
    sprzęt do naprawy. Niestety sądząc po rozmowach telefonicznych z firmą nie
    zanosi się na szybkie rozwiązanie tej sprawy. Jakie przysługują mi w tej
    sytuacji prawa? Czym mogę im zagrozić i jakie mogę podjąć kroki aby w miarę
    szybko i skutecznie to zakończyć? Od czego powinienem zacząć, zarządać zwrotu
    pieniędzy? Z góry dzięki za wszelkie rady.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1