  • Data: 2003-07-24 13:40:02
    Temat: przejechanie psa
    Od: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    pies wybiegł na ulicę i został przejechany przez samochód. Jestem prawie
    pewny, że samochód przekroczył dozwoloną prędkość gdyż:

    - droga była prosta, więc pies był z daleka widoczny, więc na pewno nie
    było tak, że kierowca go zauważył w ostatniej chwili,
    - uderzenie było tak mocne, że oderwała się tablica rejestracyjna
    (mam ją),

    Na dodatek kierowca nawet się nie zatrzymał!
    Dodam, że dwa nasze psy znalazły się na ulicy w wyniku naszej nieuwagi
    (wymknęły się w trakcie zakładania smyczy).

    Chcę to wszystko zgłosić na policję. Czy ma to jednak sens? Tzn. czy
    jest szansa, że sprawca zostanie w jakikolwiek sposób ukarany?
    Czy nie ma w ogóle sensu tracić czas?

    Z góry dziękuję za odpowiedź,
    --
    michau (maupa) nowa-huta.krakow.pl