  • Data: 2003-07-24 16:27:49
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Tak.

    Jaka szkoda została mu wyrządzona?

    > A czy to on przez nieuwagę spuścił spa ze smyczy na jezdnię?

    > Mógł nie zauważyć - duży samochód, mały pies...

    Pies był akurat duży, ale to chyba nie jest odpowiedź na pytanie.
    Czy miał prawo uciec z miejsca wypadku/kolizji?

    Ponadto nie rozumiem dlaczego nieuwaga osoby trzymającej psy jest
    karalna, a nieuwaga kierowcy samochodu nie. Mógłby mi to ktoś
    wyjaśnić?

    > Najwyżej kolizja - poszkodowany nie doznał obrażeń.

    Mam pytanie, pewnie głupie, ale po prostu się nie znam. Czy samo zabicie
    psa (abstrahując całkowicie od okoliczności omawianego zdarzenia) może
    być karalne zgodnie z polskim prawem?

    > Nie powinien - dlatego zalazca powinien tablicę jak najszybciej mu
    > dostarczyć.

    Jest świadek, że osoba, której urwała się rejestracja stała kilka
    kilometrów dalej. Czyli musiała przejechać te kilka kilometrów bez
    tablicy rejestracyjnej. Czy jest to wykroczenie? Jeśli tak, jaka
    może być za nie kara?

    --
    michau (maupa) nowa-huta.krakow.pl