  • Data: 2003-07-24 16:26:39
    Temat: Re: przejechanie psa
    Od: Michal Kosek <m...@n...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukas3339 <l...@g...net.pl(ease remove me)> wrote:
    > Tak, moze zostac ukarany jesli uda Ci sie udowodnic mu ze przekroczyl
    > predkosc ( swiadkowie z radarem w oczach, badanie ew. sladow hamowania jesli
    > byly itd ) - w takim wypadku kierowca dostanie mandat. A na Twoim miejscu to
    > bym sie modlil coby kierowca mial jak najmniejsze straty ( czyt.
    > uszkodzenia ) bo moze sie okazac ze przyjdzie Ci za to zaplacic. Niestety
    > wina byla ewidentnie po Twojej stronie.

    Mam jeszcze jedno pytanie (nie trolluję, tylko nie wiem). Czy jeśli
    człowiek trafi pod samochód w niewyjaśnionych okolicznościach (brak
    świadków), to przyjmuje się, że była to jego wina? Innymi słowy,
    czy fakt, że był to pies, a nie człowiek ma znaczenie z punktu widzenia
    prawa?

    --
    michau (maupa) nowa-huta.krakow.pl