    From: "Luk@s" <...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prosze o pomoc!!
    Date: Wed, 7 Jul 2004 20:00:27 +0200

    Gdy bylem na obozie do pokoju moich kolezanek wlamal sie Pan X i ukradl
    telefon komorkowy. W ciagu nastepnych kilku dni krecil sie wokol miejsca
    zakwaterowania(szkola) ale gdy policja przyjezdzala to juz go nie bylo.
    Potem gdy wszedl do budynku zostal wyrzucony przez naszego opiekuna.
    Nastepnie zostal zatrzymany przez policje i zidentyfikowany przez
    kolezanki(widzialy go w czasie kradziezy) ale "z braku dowodów" wypuszczono
    go. Przedostatniego dnia obozu przyszedl znowu do szkoly i zaczal grozic
    mojemu kumplowi. Podszedlem zeby mu pomoc i wtedy uslyszalem z jego ust
    slowo spierdalaj. Odpowiedzialem mu tym samym slowem i tego samego dnia
    pojechalem do domu. Policja dowiadujac sie o tym fakcje powiedziala ze musi
    mnie przesluchac i mowili cos o konsekwencjach tego czynu. Co to moga byc za
    konsekwencje i czy wogole moga mi cos zrobic!?