  • Data: 2004-07-08 06:19:27
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "Luk@s" <...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cchmku$ib6$3@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Podejrzewam, że ktoś się zażalił na umorzenie. Zresztą z tego co pisze
    > Luk@s, to raczej miał rację. Nie wiem dla czego zeznania świadków
    > rozpoznających sprawcę w tego typu sprawie miały by być zbyt słabym
    dowodem.
    > Zwłaszcza, że przecież gość był widziany w rejonie miejsca zdarzenia nie
    > jeden raz, a z kontekstu wnoszę, że nie miał żadnego racjonalnego ku temu
    > powodu.

    Na przesłuchaniu powiedzial ze "kreci sie" przy miejscu zakwaterowania
    poniewaz uczeszczal do tej szkoly kiedys i lubi na nia patrzec(smieszne).
    Policja powiedziala ze jest to bardzo prawdopodobne. I jeszcze jedno
    pytanie: chce mnie przesluchac policja z chojnic a ja jestem z gdanska czy
    jest mozliwosc przesluchania w moim miescie??