  • Data: 2004-07-08 09:36:59
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    Podszedlem zeby mu pomoc i wtedy uslyszalem z jego ust
    > slowo spierdalaj. Odpowiedzialem mu tym samym slowem i tego samego dnia
    > pojechalem do domu. Policja dowiadujac sie o tym fakcje powiedziala ze
    musi
    > mnie przesluchac i mowili cos o konsekwencjach tego czynu. Co to moga byc
    za
    > konsekwencje i czy wogole moga mi cos zrobic!?

    no co Ty, gdyybys powiedzial Ty taki owaki, moglby Ci wytoczyc oroces
    cywilny, (policja to ma gleboko, nie wzywali
    by Cie z tego powodu)
    ale za powiedzenie spierd... ehh, kazdy ma swoj sposob mowienia , a to
    znaczy nic
    innego jak "idz juz sobie".

    P.