  • Data: 2004-07-08 19:40:05
    Temat: Re: prosze o pomoc!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Luk@s" <...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cciovp$jpd$1@io.pol-net.com.pl...

    > Na przesłuchaniu powiedzial ze "kreci sie" przy miejscu zakwaterowania
    > poniewaz uczeszczal do tej szkoly kiedys i lubi na nia patrzec(smieszne).
    > Policja powiedziala ze jest to bardzo prawdopodobne. I jeszcze jedno
    > pytanie: chce mnie przesluchac policja z chojnic a ja jestem z gdanska czy
    > jest mozliwosc przesluchania w moim miescie??

    No pewnie. Z zasady materiały wysyła się jednostki właściwej terenowo dla
    świadka. Odpisz im na wezwanie, że prosisz o przesłanie do takiej a takiej
    jednostki. Nie sądzę, by się ktoś upierał. Choćby z tego powodu, że
    świadkowi przysługuje zwrot kosztów przejazdu. Tylko wyjątkowo odstępuje się
    od takiej drogi.