  • Data: 2003-06-07 08:01:41
    Temat: prośba o pomoc w walce z TPSA
    Od: "Bogus" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć!
    W zeszłym roku zawarłem umowę o świadczenie usługi SDI (na firmę), z
    płatnością na 4 raty. Wrześniowa 3 rata została przez TPSA błędnie naliczona
    (zamiast 125 wydrukowali 500 zł). Zgłosiłem ten fakt do BOA, gdzie
    otrzymałem informację, że zostanie wysłana korekta. W styczniu otrzymałem
    wezwanie do zapłaty 500 zł. Zgłosiłem na piśmie reklamację (10-02-2003). Po
    2 tyg. wyłączyli telefon (płatność dotyczyła SDI). Po awanturze w windykacji
    włączyli go ponownie. Złożyłem z tego powodu 2 raz skargę z roszczeniem
    odszkodowawczym(28-02-2003 zgodnie z rozp. w sprawie reklamacji usług
    telekom.). Nie otrzymałem odpowiedzi. Złożyłem po raz 3 pismo (17-03-2003 do
    dyr. pionu kontaktów z klientami w Rybniku) i dalej nic. Telefonowałem od
    czasu do czasu na bezpłatną informację o stanie mojego konta. Zadłużenie
    (które faktycznie powinno wynosić 125 zł wynosiło 500 potem 250 zł). TPSA
    kilka razy wydzwaniała do mnie zapytując się o co mi chodzi, pytając się
    jaką umowę podpisywałem jakie faktury otrzymałem itp. Dostałem naet telefon
    dlaczego nie mogę pójść na poczte i po prostu zapłacić te 125 zł na
    własnoręcznie wypisanym blankiecie. Odmówiłem i zażądałem doliczenia raty do
    faktury jak zwykle. Po tygodniu otrzymałem blankiet wpłaty pocztowej
    wypisany odręcznie. Oczywiście zwróciłem to od razu do BOA z następnym
    pismem (21-03-2003). Wreszcie 28-03-2003 otrzymałem zawiadomienie, że moja
    skarga z 17-03-2003 rozstanie rozpatrzona w terminie do 25-04-2003. Czekałem
    cierpliwie. 18-04-2003 otrzymałem pismo zatytułowane szanowny panie
    fragmenty pisma: "ustalono, że w fakturze za m wrzesień błędnie wykazano
    kwotę raty", " rata w wys. 125 zł zostanie doliczona do faktury wystawionej
    w maju br", "za opkres wyłączenia urządzenia zostanie Panu zwrócona opłata
    abonamentowa", oraz przepraszamy i informacja, że zginęła moja skarga z
    28-02-2003, a za nieudzielenie odpowiedzi na skargę z 10-02-2003
    przepraszamy i dołożymy wszelkich starań, oraz że w świetle w/w danych moje
    roszczenia nie znajdują podstaw.
    Rata nie została doliczona do faktury majowej ale wydrukowali blankiet
    przeleu. Zapłaciłem od razu. 30-05-2003 r. dostałem NOTĘ ODSETKOWĄ z 221 dni
    od września do maja, kiedy po wystawieniu przez nich druku zapłaciłem ratę.
    Następna wizyta w windykacji, awantura zszargane nerwy i wspaniałomyślnie
    pani wbiła pieczątkę anulowano i się podpisała.
    PROŚBA!
    Proszę o pomoc w dochodzeniu moich praw wobec TPSA, informację gdzie mogę
    dalej pisać, odwoływać się, skarżyć. Na sieci nie ma oczywiście żadnych
    adresów boza BOA. Dyr. pionu kontaktów z klientami nie odpowiada, nie zna
    się na prawie itd. Wszyscy z TPSA mają to gdzieś Kobieta ostatnio
    powiedziała mi że gdyby odpisywali wszystkim (takim jak ja) to mieli by na
    nic innego czasu.
    Telefon i SDI mam zarejestrowane na firmę, w sprawie wyjaśniania i
    naprawiania ich błędu straciłem ze 3 dni (moich godzin pracy). Oni to mają
    gdzieś.
    Pozdrawiam, B.H.