    From: "Asiunia" <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z patio
    Date: Tue, 28 Mar 2006 11:50:39 +0000 (UTC)

    Mieszkam na osiedlu z patio. Znajduje sie tam plac zabaw, niestety urzadzony
    z mysla o malych dzieciach, jest piaskownica, karuzela i cos tam do
    kolysania. Teren jest dosc duzy. Moje nastolatki swego czasu przychodzily
    tam, zeby pograc sobie w pilke reczna, siatke, gre w badmingdtona. Za kazdym
    razem byly skutecznie przeganiane przez ochrone, bowiem na terenie patio nie
    wolno grac w pilke, jezdzic na rolkach, na rowerze, slowem nie oddychac.
    Wkurzylo mnie to i wyslalam zapytanie do spoldzielni w kwestii wyodrebnienia
    na tym terenie miejsca dla starszej dzieciarni. Osobiscie wole miec w
    zasiegu wzroku moje dzieci (glupi wiek), zreszta one tez chetnie tez by tam
    przebywaly, ale razem z pilka, paletka itp. Spoldzielnia nie zgodzila sie z
    moim pomyslem, bowiem tak zostalo zaprojektowane patio i koniec. Wg mnie to
    bzdura, maluchy urosna, nie bedzie potrzebna piaskownica i co wtedy? Wydaje
    mi sie, ze poniewaz z moich pieniedzy m.in. bylo budowane patio, mam prawo
    miec tez wplyw na jego wystroj i przeznaczenie. Chyba, ze sie myle?
    Poza tym z placu zabaw korzystaja glownie ludzie, wynajmujacy mieszkania w
    tym domu, ktorzy predzej czy pozniej wyprowadza sie stamtad. Czy ja mam
    mniejsze prawa?
    A.