  • Data: 2006-03-28 14:30:04
    Temat: Re: problem z patio
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Asiunia" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:e0b7uf$fje$1@inews.gazeta.pl...
    > Mieszkam na osiedlu z patio. Znajduje sie tam plac zabaw, niestety
    > urzadzony
    > z mysla o malych dzieciach, jest piaskownica, karuzela i cos tam do
    > kolysania. Teren jest dosc duzy. Moje nastolatki swego czasu przychodzily
    > tam, zeby pograc sobie w pilke reczna, siatke, gre w badmingdtona. Za
    > kazdym
    > razem byly skutecznie przeganiane przez ochrone, bowiem na terenie patio
    > nie
    > wolno grac w pilke, jezdzic na rolkach, na rowerze, slowem nie oddychac.

    Moja znajoma miała odwrotny problem. Mieszka w budynku z patio, które było
    zaprojektowane jako boisko do kosza. To był nowo wybudowany budynek. Po
    kilku miesiącach większość przegłosowała żeby skasowac boisko z powodu
    dokuczliwego hałasu. W takim patio/studni kazdy głośniejszy dźwięk jest
    wielokrotnie wzmacniany. I dlatego, jak myślę, twoja spółdzielnia nie chce
    się zgodzić na takie rozwiązanie.
    pozdrawiam