  • Data: 2006-12-03 12:47:18
    Temat: problem z TP SA - umowa wyslana faksem
    Od: "petec" <p...@s...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dreczy mnie pewna niepewnosc, ktora tak naprawde bede mogl rozwiazac jutro w
    pracy, ale moze ktos sie na ten temat wypowie.
    chodzi o umowe na DSL TP.
    w tej chwili mamy umowe na DSL 1000, musimy rozszerzyc na 4000. obecna umowa
    obowiazuje do X'2007. w zwiazku z faktem ze w chwili podpisywania umowy nie
    bylo opcji DSL 4000, TPSA apronowala nam (a wlasciwie mojemu poprzednikowi)
    calkiem nowa umowe 24 mce na DSL 4000 (promocja jesienna). Umowa zostala
    parafowana w piatek przez kierownika jednostki organizacyjnej i odeslana.
    Dzisiaj rano mnie olsnilo - czy nie dalismy sie nabic w butelke (kobieta
    zapewniala mnie ze nie bedzie dodatkowych oplat ale z 2giej strony wcale nie
    musi sie tlumaczyc z tego co daje do podpisywania) ?
    tzn. chodzi o to czy nie bedziemy musieli placic kary umownej za rozwiazanie
    starej umowy?
    czy podpisanie nowej skutkuje wypowiedzeniem starej?
    czy jezeli w ramach starej umowy TP SA nie mogla nam zaproponowac danej
    dostepnej uslugi skutkuje to zwolnieniem z kary umownej?
    jezeli juz ta kara to czy fakt ze nowa została parafowana i odesłana faksem
    a pocztą jeszcze nie - czy jest wiążąca prawnie