  • Data: 2003-06-02 11:49:01
    Temat: prawo wlasnosci do programu
    Od: "GT!" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    stowrzylem jakis czas temu program dla pewnej firmy, pracujac dla niej.
    zatrudniony bylem jako serwisant i do moich obowiazkow nie nalezalo
    tworzenie takich aplikacji. stworzylem go zlecenie jednego z pracownikow
    jako osoba z zewnatrz (w domu). program zainstalowalem w firmie na swoim
    prywatnym komputerze i tak dzialal przez pare miesiecy. w miedzyczasie
    wystapily pewne problemy miedzy mna a kierownictwem i zostalem zmuszaony
    odejsc z firmy. odchodzac zaproponowalem ze zostawie swoj program w zamian
    za rekompensate za wykonanie tego projektu. zaoferowalem im calkowite
    odstapienie od praw do tego programu. po miesiacu moj byly dyrektor
    stwierdzil, ze nie zpalaci mi za moj wysilek i czas. dodatkowo kazal swoim
    pracownikom utrudnic mi dostep do mojego programu abym nie mogl go zabrac
    (zostawiajac dane w nim zawarte w przystepnej formie). kiedys poradzono mi
    abym wystapil na droge sadowa. jak moge sprawic aby mi zaplacili to co mi
    sie nalezy za moja prace?

    pozdrawiam ,GT!