eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa konsumenta i telefonia komórkowa › prawa konsumenta i telefonia komórkowa
  • Data: 2009-06-18 19:39:31
    Temat: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
    Od: pj <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam wszystkich grupowiczów.

    Sieci telefonii komórkowych od początku swego istnienia stosują
    różnicowanie taryf na rozmowy w zależności od sieci, do której
    dzwonimy (do "swoich" taniej, do "obcych" drożej, do Play -
    najdrożej). Jednak od czasu gdy pojawiła się możliwość przenoszenia
    numeru pomiędzy sieciami osoba wybierająca numer nie ma pewności, do
    jakiej sieci dzwoni. Tym samym nie wie, ile będzie ją kosztować
    rozmowa. Dowie się o tym dopiero po rozmowie (prepaid) lub po
    otrzymaniu faktury (abonament).

    I tu pojawia się moje (laika) pytanie: czy nieznajomość kosztu
    korzystania z usługi (a nawet niemożliwość jego ustalenia przed
    skorzystaniem) nie narusza praw konsumenta? Jak to wygląda z prawnego
    punktu widzenia?

    Pozdrawiam,
    Paweł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1