eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawa konsumenta i telefonia komórkowa › Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
  • Data: 2009-06-19 09:47:49
    Temat: Re: prawa konsumenta i telefonia komórkowa
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nostradamus pisze:
    > Łżesz jak zwykle.

    Dorośniesz to się przekonasz.

    Mogę Ci dać choćby kilka przykładów.
    1. Konkurs Ery 100 mercedesów - oszustwo bezczelne. Za taki numer zarzą
    każdej innej firmy od razu poszedłby do puchy
    2. Ostatnia mega awaria billingu Plusa - myślisz, że cokolwiek napisali
    na swoich stronach, że wysłali do klientów SMSy albo bilingi do
    sprawdzenia? Nie. Bo po co. Wydymali klientów i wszystko jest OK :)
    Zresztą nie pierwszy raz, takie awarie plus kilka mniejszych mieli już
    nie raz od kiedy monitoruję sprawę.
    3. Palenie kart klientów z kasą, podwójne liczenie połączeń, odmowa
    przyjmowania reklamacji itd., zrywanie umów i żądanie bezprawnych "kar
    umownych" za takie numery inne zarządy też od razu poszłyby do ciupy.
    Ale nie oni.

    To tak pierwsze z brzegu zabawy :)

    Arek



    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1