  • Data: 2005-04-05 18:06:38
    Temat: prawa autorskie a umowa na gębe
    Od: lynx <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja hipotetyczna oczywiście ale chciałbym o to spytać bo nieraz
    taka sytuacja miała miejsce w czasie mojej pracy. Firma chce taniej
    zrobic stronke www, więc wynajmuje osobę k?órą robi to dobrze ale
    jeszcze póki co niezawodowo. Umawiamy się że zapłata będzie z rączki do
    rączki (nie ma sporządzanej umowy pisemnej - jest tylko ustna ->ja
    zrobie to a otrzymam taka a taką zapłate). I zastanawiam się nad takim
    faktem :

    - Gdyby ta firma dla której wykonuje strone www zdecydowała że jednak
    rezygnują z moich usług a za jakiś czas zrobili "lekką" kopie mojej
    strony to czy z punktu widzenia prawa mam jakieś możliwości do
    uprzykrzenia im życia ?? Umowa pisemna nie była przecież sporządzona ale
    to jest kradzież pomysłu.

    Jeśli ktoś mógły mi rozjaśnić sprawe będe wdzięczny :)