  • Data: 2005-04-05 22:50:52
    Temat: Re: prawa autorskie a umowa na gębe
    Od: lynx <l...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    castrol wrote:

    > Przede wszystkim nigdy nie przekazuj plikow zrodlowych, nawet jak masz
    > podpisana umowe, to przekazuj te materialy ktore sa niezbedne, a w
    > przypadku prac graficznych pliki zrodlowe chyba nie sa im do niczego
    > potrzebne

    Zwykle tego nie robie ale tym razem wyszło przez moje zapominalstwo bo
    na płytce nagrałem też pliki źrodłowe których w zasadzie nie powinno być
    - więc tutaj troche zawaliłem sprawe sam. Głównie chodzi tu o pliki
    graficzne no ale trudno następnym razem na pewno nie zapomne.

    A z drugiej strony czy jak klient żada źrodeł plików graficznych to czy
    moge je sprzedać ? np: na początku rozmów podac że wykonam stronke za
    ileś tam ale zaznacze że nie daje źrodeł plików graficznych a jeśli już
    to za odpowiednią dopłata ?

    > Poza tym w takich wypadkach, jesli im cos wysylasz i jednak sie obawiasz
    > o swoja wlasnosc, to przed przekazaniem plikow, zawsze mozesz do siebie
    > wyslac to samo listem poleconym, i po prostu nie otwierac go :)

    Sprytnie :)

    --
    pozdro
    lynx