  • Data: 2005-04-05 21:48:27
    Temat: Re: prawa autorskie a umowa na gębe
    Od: lynx <l...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Szweicer wrote:

    > 4. Najtrudniej będzie udowodnić, że to był Twój pomysł. Jak to zrobić -
    > poszukaj w archiwum grupy.

    Dziękuje za odpowiedź :)

    może jestem zbytnim optymistą ale sądze że udowodnienie że to był mój
    pomysł byłoby proste ponieważ w czasie robienia strony www operiałem się
    o layout który stworzyłem już wcześniej a który oczywiście był mojego
    autorstwa. Pomimo że firma ta ma niektóre pliki źródłowe to nie ma
    wersji strony wcześniejszych więc znowu plus dla mnie. Ale jakbym
    walczyć o prawa do swojego pomysłu gdzie mam się zgłosić do prokuratury
    czy gdzie ??? Jestem zielony w temacie

    --
    pozdro
    lynx