eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopozew do sadu o zwrot pozyczki, trzeba wyslac ponaglenia do dluznika? › pozew do sadu o zwrot pozyczki, trzeba wyslac ponaglenia do dluznika?
  • Data: 2004-04-19 11:41:34
    Temat: pozew do sadu o zwrot pozyczki, trzeba wyslac ponaglenia do dluznika?
    Od: "Dexter Hagen" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    pytanie jest nastepujace, kiedy mozna zlozyc pozew o zwrot pozyczki i o
    nakaz zaplaty?

    jakie warunki musi spelnic dluznik?

    slyszalem ze musi uplynac miesiac od daty zaplaty w umowie, dopiero wtedy
    mozna skladac pozew, jak z tym jest?

    Ale czy nie trzeba tez wysylac ponaglen listem poleconym? czy dla sadu takie
    dowody sa konieczne? mam kontakt tel z dluznikiem, ponaglam go non stop,
    zbliza sie juz miesiac po terminie i chce juz zlozyc pozew, bo mam akt
    notarialny i weksle zeby komornik sciagnal ta kase od faceta

    i zastanawiam sie czy w momencie gdy minie miesiac od razu moge zlozyc pozew
    do sadu, czy musze jeszcze spelnic jakies wymogi?

    pozdrawiam