  • Data: 2010-03-18 19:29:34
    Temat: powrót towaru po reklamacji
    Od: "mz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dowiedziałem sie dziś (18 marca 2010 r.), że mój laptop powrócił do sklepu z
    reklamacji z tytułu ustawy. Minął prawie miesiąc od mojego zgłoszenia
    reklamacji wieć uznano moje roszczenia co do naprawy. I tutaj rodzi się
    kilka pytań do speców od reklamacji:
    1. Czy czas na ewentualna reklamację z tytułu ustawy (bo tylko taka mi
    została, gwarancja już wygasła) wydłuża się o ten miesiąc ? Jeśli tak to
    jakie musze mieć na to dokumenty ?
    2. Czy w przypadku naprawy lub wymiany poszczególnych podzespołów na nowe
    mam znów 24 mc na zgłoszenie ich ewentualnego wadliwego działania, czy tylko
    tyle czasu ile zostało do końca 24 miesięcy od dnia zakupu?
    3. Czy w przypadku wymiany lub naprawy poszczególnych podzespołów laptopa i
    ich ewentualnej późniejszej reklamacji obowiązuje zapis ustawy, iż do 6
    miesięcy uznaje sie że wada była już w towarze ?