eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopoparzenie przez wadliwy sprzęt › poparzenie przez wadliwy sprzęt
  • Data: 2011-05-29 10:50:23
    Temat: poparzenie przez wadliwy sprzęt
    Od: "Robert" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,

    jakiś czas temu kupiłem panel prysznicowy marki Deante (jeden z większych błędów
    w moim życiu). Po bardzo wielu przebojach z głowicą termostatyczną na infolinii
    serwisu poradzono mi kupić nową, ponieważ panel był już poza okresem gwarancji.
    Złożyłem zamówienie i w piątek telefon - głowica gotowa do odbioru.

    Pojechałem, zapłaciłem przywiozłem do domu. Montaż polega na włożeniu głowicy w
    gniazdo - poziom skomplikowania - 0.

    Wszystko wydawało się, że jest OK. Ustawiłem temperaturę wody na 38*C i zacząłem
    kąpiel. Nagle w ciągu dosłownie ułamka sekundy z deszczownicy zaczęł lecieć
    prawie wrzątek (około. 75-80*C). Zanim otworzyłem drzwi od prysznica żeby
    stamtąd uciec, zostałem poparzony. Nie jakoś poważnie ale bardzo boleśnie. Mam
    bąble z płynem na głowie, twarzy i ramionach i schodzi mi skóra.

    Proszę bardzo niech ktoś podpowie czy mogę ze wspomnianą firmą wejść na drogę
    sądową. Jestem wściekły, że tak zostałem potraktowany. Oryginalna głowica była
    cała mosiążna i porządnie wykonana. Ta serwisowa jest zrobiona z plastiku i
    pochodzi z Chin.

    Z góry dziękuję za wskazówki i sugestie w temacie,

    Robert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1