  • 61. Data: 2019-06-03 23:37:25
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.06.2019 o 22:23, Shrek pisze:

    > Fakty są takie, że oni go w lesie nie "zostawili" co usiłowałeś nam
    > wmówić a do "lasu wywieźli".

    To skąd on sie ostatecznie w tym lesie wziął? Nie wywieźli go i nie
    zostawili. Sam tam popełzł?

    > A ty nieudolnie próbujesz nimi manipulować. BTW - wie ktoś jak się
    > skończyło?

    Manipulować? Ależ zawsze podkreślam, że jeśli wiem cokolwiek na temat
    faktycznego przebiegu zdarzenia, to absolutnie nigdy nie zajmuję
    stanowiska w usnecie. Jeśli cokolwiek piszę, to opieram sie na
    materiałach prasowych w sprawach, które mnie absolutnie nie dotyczą
    bezpośrednio.

    > Wiesz co? Napiszę w wolnej chwili do ciebie na służbowego maila i
    > sprawdzę czy ty to ty. Jak się okaże, że ty to ty, to potem napiszę
    > do twojego przełożonego z linkami, informując go jaką publicznie
    > manianę odwalasz w imieniu służby. Jak się okażę, że się pod Roberta
    > podszywasz, to może on ma możliwość żeby z tobą o tym pogadać.

    Ooo! czyli skończyły się argumenty Adwersarz zbyt mądry, by wygrać
    argumentami, to postaramy się spowodować, by nie pisał, bo przy nim
    wychodzisz na idiotę :-) OK! Nie będę z Tobą więcej dyskutował i
    pozostawię Cię samemu sobie z Twoimi rewelacjami.

    > Pamiętam. Jednak pamiętam też że chodzi o polityczną zerokraturę a
    > nie żaden choćby w teorii niezawisły sąd jak usiłowałeś to nam
    > zmanipulować.

    Faktycznie. Z artykułu wynika, że na razie zarzuty postawili. To tym
    bardziej w ogóle nie wiadomo ostatecznie, jaka jest prawda.

    > Tym niemniej papiery wskazują na co innego i o tym tylko piszę.

    Tobie wskazują, bo mnie nie.

    > Czego w tym nie rozumiesz?

    Twojego uporu przy czymś, czego nie ma. Ale jak już napisałem więcej nie
    zamierzam z Tobą polemizować.

  • 62. Data: 2019-06-04 01:39:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ile to przecietnie przepala - 0.1 prom/godzine ?
    >
    > To nie chce wyjsc nietrzezwy.

    Tez się w sumię dziwię, że nie da się nic konkretnego wykryć po
    stosunkowo krótkim czasie, ale może i nie.

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3484320
    /
    Although rates vary widely, the "average" metabolic capacity to remove
    alcohol is about 170 to 240 g per day for a person with a body weight of
    70 kg. This would be equivalent to an average metabolic rate of about 7
    g/hr which translates to about one drink per hr.

    Jak wipił parę piw to faktycznie może być po ptokach.

    --
    Marcin

  • 63. Data: 2019-06-04 02:10:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Poważnie - sąd doszedł? A możesz zacytować?

    > No z papierów to wynika, że kolo dostał wpierdol na komisariacie. Nie
    > mówię, że tak było, ale że tak wynika z papierów.

    Z jakich, bo się też chyba pogubiłem?

    Owszem, potencjalnie możliwe:
    1. Dostał w erdol na komisariacie
    2. Lekarka mogła go nie zbadać.
    3. Lekarka zbadała, ale jej chuchnął i stwierdziła gość nawalon
    ignorująć informacje, że ostro ebnał łbem.

    Sąd postawił zarzuty lakarce. Skoro go niby zbadała i zakwalifikowała
    jako zdrowego to czego mogą dotyczyć zarzuty?

    --
    Marcin

  • 64. Data: 2019-06-04 02:56:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Nie wiemy, czego w majkach szukali. Ustawa wymagała szukania wszędzie,
    > nawet, jeśli zdroworozsądkowo tam tego być nie mogło. Normalnie nikt
    > takich hec nie robił, ale jak zauważyli, że nagrywa "cwaniak" to zrobili
    > ściśle wg przepisu.

    Argumentując w ten sposób nieuchronnie narażasz się na pytanie: ale
    serio w to wierzysz? Niestety chyba nie znajdziesz zbyt wielu, którzy
    odebraliby działanie tych policjanów jako chęć wzorowego wykonania
    przepisów, bo to by w tym przypadku było tak głupie, że aż prowokowałoby
    do pytań o przydatność tych osób do pracy.

    Tak, napisałeś gdzieidziej, że zachowali się głupio, ale proponuję, abyś
    choć dopuścił możliwość, że zwyczajnie liczyli na to, że coś u gościa
    znajdą. Taka możliwość przecież istnieje i mogli mieć ku temu nawet parę
    do ogarnięcia powodów: tych szlachetnych - dobrze jest udupić przęstepcę
    (to nie musiała być w końcu marycha); tych mniej szlachetnych - poprawić
    sobie statystyki.

    Potrafisz przyznać, że policjanci to też ludzie i mogą robić różne
    średnio-fajne rzeczy, no to po prostu stwierdź, że formalnie owszem
    przepisy nakazywały, więc nie można wykluczyć, że ktoś odwalił coś tak
    kretyńskiego, ale tak naprawdę nie wiesz jakie były ich motywy. Jak na
    razie bronisz ich w sposób dość kategoryczny nie pozostawiając marginesu
    na inną ocenę.

    Zrób to a Shrekowi zostanie już tylko matka z dzieckiem na parkingu i
    ratownik na basanie :)

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2019-06-04 03:27:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > W dniu 03.06.2019 o 20:00, Shrek pisze:
    > Wygląda, jak wygląda. Stwierdzam fakt, a nie oceniam.

    Fakt jest taki, że wzieli go nie aby mu zapewnić bezpieczeństwo więc
    zrobili gorzej niż jeśli mieliby go zostawić w rowie (czy gdzie tam
    był). Załadowali go do radiowozu i pojechali do lasu mijając po drodze
    jego chałupę (ZCP wiedzieli o tym). Lepiej nieco staranniej dobierać
    przykłady.

    --
    Marcin

  • 66. Data: 2019-06-04 06:27:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Szukaj. Tylko, jak znajdziesz mój pierwszy post, to zobacz na swój
    > poprzedni. Bo ja właśnie prześmiewczo zacytowałem Ciebie i poprosiłem,
    > byś podał, z czego wynika żądanie podanie powodu przeszukania tego
    > plecaka za rowerem, jako prawdziwego powodu. Potem zacząłeś insynuować,
    > ze namawiam do kłamstwa, a CXi cały czas pisałem, ze w ogóle żadnego
    > powodu nie potrzeba - również tego prawdziwego.

    Dobra - wieczorem poszukam. Jeśli w ustawie/rozporządzeniu było
    napisane, że trzeba podać powód lub przyczynę podjęcia czyności to
    szczekasz.

    Shrek

  • 67. Data: 2019-06-04 06:32:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To skąd on sie ostatecznie w tym lesie wziął? Nie wywieźli go i nie
    > zostawili. Sam tam popełzł?

    Policjanci sciągnęli go z ławeczki i wywieźli do lasu.

    > Faktycznie. Z artykułu wynika, że na razie zarzuty postawili. To tym
    > bardziej w ogóle nie wiadomo ostatecznie, jaka jest prawda.

    Co ciekawe ty już wiesz...

    > Tobie wskazują, bo mnie nie.

    No właśnie - a wydawałaby się, że nadkomisarz to powinien umieć dodawać
    dwa do dwóch.

    Shrek

  • 68. Data: 2019-06-04 06:33:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > był). Załadowali go do radiowozu i pojechali do lasu mijając po drodze
    > jego chałupę (ZCP wiedzieli o tym). Lepiej nieco staranniej dobierać

    Teraz jest na etapie wmawiana, że o inną sprawę chodzi;)

    Shrek

  • 69. Data: 2019-06-04 06:35:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > 2. Lekarka mogła go nie zbadać.
    > 3. Lekarka zbadała, ale jej chuchnął i stwierdziła gość nawalon
    > ignorująć informacje, że ostro ebnał łbem.

    Sąd nikomu nie postawił żadnych zarzutów. Zrobił to prokurator. Dodając,
    że rozważa postawienie zarzutów kolejnym osobom. Przestań konfabulować.

    Shrek

  • 70. Data: 2019-06-04 06:50:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z jakich, bo się też chyba pogubiłem?

    Z tych, że przed pójściem na dołek nie było przesłanek, zeby nie mógł
    odbywać "opieki policjantów", a po powrocie z komisariatu był
    śmiertelnie pobity.

    > Owszem, potencjalnie możliwe:
    > 1. Dostał w erdol na komisariacie
    > 2. Lekarka mogła go nie zbadać.
    > 3. Lekarka zbadała, ale jej chuchnął i stwierdziła gość nawalon
    > ignorująć informacje, że ostro ebnał łbem.

    Dokładnie takie są możliwości. Nie wiem czemu Robert 1 nazywa absurdem,
    skoro tylko na nią są papiery. Być może zaszły 2 lub 3 i nie piszę, ze
    nie, natomiast nie nazwał bym 1 absurdem i utopią. Zwłaszcza w sytuacji,
    gdy policjant (to się jeszcze okaże) pisze publicznie, o "mądrych" co
    wiedzą co im wolno i jak się spotkają z policją to pożałują.

    > Sąd postawił zarzuty lakarce. Skoro go niby zbadała i zakwalifikowała
    > jako zdrowego to czego mogą dotyczyć zarzuty?

    Nie sąd tylko prokuratura. Informując że rozważa postawienie jeszcze
    innym osobom (na przykład policjantom). Napisze to wprost. Zerokratura
    jest instytucją polityczną i nie wierze jej w najmniejszym stopniu -
    patrz sprawa straszydła czy stachowiaka. Przemyka też ponoć sanitariusze
    pobili. Dodając do tego postawę naszego grupowego policjanta (który
    poniekąd jest elitą, więc pewnie jego postawa nie jest jakaś wyjątkowa)
    wyłania się z tego obraz, gdzie prokuratura w miarę możliwości kryje
    policjantów a sami policjanci szeroko z tej bezkarności korzystają.
    Dlatego im za grosz nie wierzę. Przypomnę tylko że Robert chwalił
    rezimowe media za to że nie kwestionowali sprawy Przemyka, a miał
    pretensję do TVN, że czepiły się sprawy Stachowaiaka zamiast spokojnie
    poczekać aż ją prokuratura zamiecie.

    Shrek