  • Data: 2008-04-02 22:19:55
    Temat: pojazd uprzywilejowany?
    Od: Paweł Grawicki <g...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    Co jest pojazdem uprzywilejowanym? Czy należy ustępować każdemu dresowi
    z migającą plastikową niebieską lampką na dachu?
    Miałem dziś spotkanie z takim osobnikiem, samochód marki ford fokus,
    tablice WI coś tam coś tam, pan stoi na światłach, nagle niczym Ryba z
    Kilera wystawia sobie kogucika - moim zdaniem identyczny jak:
    http://allegro.pl/item337121235_super_kogut_policyjn
    y_sta_1221najtaniej_w_polsce_.html
    a spod maski rozlega się cicha syrena - innych objawów nie widać
    ja spokojnie sobie siedzę, pan dostaje piany, wyskakuje, macha mi
    policyjną blachą - zupełnie jak:
    http://allegro.pl/item340206400_policja_odznaka_poli
    cyjna_112112_plus_etui_skora.html
    i grzecznie zagaja: "czy cię kurwa nie nauczyli jak spierdalać z drogi
    pojazdom uprzywilejowanym?" (sorki za cytat ale tak było. Nie numeru
    blachy ani wozu nie zapisałem)
    poradziłem panu żeby wezwał prawdziwą policję która mnie ukażę, w
    międzyczasie zmieniły się światła i osobnik z piskiem opon i kopciem z
    rury odjechał... Dodam, że wyglądał mi na typowego dresa.
    Miałem też kiedyś spotkanie z białym lublinem z czarnym napisem Straż
    Bankowa który nie miał wcale koguta, ale też mu coś wyło spod maski i
    panowie (byli w jakichś mundurkach) domagali się głośno wolnego przejazdu...

    pegie