  • Data: 2008-04-03 05:36:36
    Temat: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Grawicki" <g...@b...net> napisał w wiadomości
    news:ft1pg7$pjl$1@mx1.internetia.pl...

    > No pięknie, to może doprecyzuje pytanie - czy jeżeli:
    > oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego budzi wątpliwości - np jest
    > umieszczone na samochodzie z napisem: "lody" albo "straż bankowa" albo
    > "serwis pralek Ardo" to należy za wszelką cenę rozjeżdżając klomb na
    > rondzie ustępować pierwszeństwa przejazdu?

    a jak na tym samochodzie bedzie napisane "krew" "albo "organy" choc tego
    drugiego nie jestem pewien, to tez mu nie ustapisz miejsca?
    bo widze ze wg ciebie to mamy tylko 3 rodzaje samochodow uprzywilejowanych,
    straz, policja, pogotowie

    otoz wbij sobie do lba, ze samochod uprzywilejowany to taki ktory ma sygnal
    dzwiekowy i swietlny jak w przytoczonej definicji i nie tobie rozsadzac co
    na nim jest namalowane i czy wogole cos jest

    i mam nadzieje, ze w niedlugom czasie dostaniesz mandat, albo wezwanie na
    komende, bo to ze nic ci nie zrobili teraz, wcale nie oznacza, ze nie
    zapamietali twoich blach