  • Data: 2007-11-05 21:09:41
    Temat: podległość służbowa a wolność wypowiedzi.
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam temacik z prośbą o jednoznaczną opinię:
    Chodzi o to czy mogę krytykować swojego przełożonego nie podając
    oczywiście jego danych osobowych tylko pełnione stanowisko na
    publicznym forum. Krytykuję jego działalność publiczną, mówić
    kulturalnie, nie używając w krytyce żadnych obraźliwych słów, neguję
    jego postępowanie widząc, że wg mnie popełnił błędy. Czy mogę go tak
    krytykować czy nie? I czy muszę się zwrócić do niego z raportem o
    zezwolenie na krytykę? (pewna osoba wciska mi, cytuję: "Kazda
    wypowiedź medialna - publiczna powinna być uzgodniona z przełożonym. W
    innym przypadku jest to naruszenie dyscypliny służby". Wypowiadam sie
    na forum jako osoba cywilna, po pracy, bez podawania stopnia,
    jednostki w której służę. Proszę jeśli to możliwe o podanie nr-u
    ustawy albo rozporządzenia, które o tym by mówiło. Pozdrawiam.