  • Data: 2003-03-20 01:38:01
    Temat: poczta polska kradnie - jak odzyskać pieniądze?
    Od: "Klaudiusz" <k...@g...pll> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.
    W grudniu wysłałem za pośrednictwem poczty polskiej paczke z Wawy do Gorzowa
    wlkp. (telefon komórkowy). Robiłem to 1-szy raz więc powiedziałem w okienku
    że chcę wysłać telefon i dostać za niego pieniądze. Wystawiłem go w allegro
    i kupiec był z Gorzowa.
    Okazało się , że telefon nie dotarł i po 4 miesiącach dosyałem pismo z
    poczty, że po pomyślnym rozpatrzeniu mojej reklamacji wyceniono zaginioną
    paczkę na 100pln i mogę odebrać pieniądze w urzędzie. Po awanturze
    telefonicznej okazało się że wysyłając paczkę 'za pobraniem' zlecam wysłanie
    nieubezpieczonej przesyłki i równocześnie przekaz pieniędzy w drugą stronę.
    Jeśli paczka zginie to ni nalezy mi sie wartość jakiej oczekiwałem w
    przekazie (500pln) tylko jakaś 'hipotetycznie wyliczona'.

    Dla mnie jest to przynajmniej niezrozumiałe i czuję się oszukany.
    Czy powinienem z nimi walczyć, czy szkoda mojego czasu???

    Dziękuję za wszelkie sugestie...
    Klaudiusz