  • Data: 2003-03-21 08:54:50
    Temat: Re: poczta polska kradnie - jak odzyskać pieniądze?
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli paczka zginie to ni nalezy mi sie wartość jakiej oczekiwałem w
    > przekazie (500pln) tylko jakaś 'hipotetycznie wyliczona'.

    Najgorsze co mozna zrobic to wysłac paczke za pobraniem bez jej
    ubezpieczenia. To tak jak bys sobie na czole przykleil kartke z informacja
    ile kasy masz w portfelu. U mnie na poczcie jest duza plansza z informacja
    ze wysokosc pobrania nie ma nic wspolnego z ewentualna kwota odszkodowania w
    przypadku kradziezy paczki. Tak wiec niec nie wskurasz wtej sprawie
    niestety.

    Sebasto