  • Data: 2004-09-02 11:08:46
    Temat: pobicie i proba wyludzenia
    Od: marek22 <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    wczoraj zostałem oskarżony o pobicie przez jakiegos kiepa z mojego
    osiedla, a mianowicie sprawa wygladala tak.
    Jako ze jetsem palaczem wybralem sie do sklepu troche odleglego od
    mojego domku (bo nie wszedzie mozna kupic haribo)
    podjechalem akurat jak podjezdzal autobus, wysiadlo z niego kilku kolsi
    w tym jeden pozorant ktory juz od kilku osob chcial wyludzic sianko za
    odszkodowanie, a czasami dostawal po pysku i tez potem chcial za to
    jakies wieksze sianko.
    W kazdym razie, wrocam do chaty, a ten koles stoi niedaleko mojego domku
    pali fajke i czeka ze swoimi rodzicami. Nop nic pomyslalm Polska wolny
    kraj mozna sobei stac kto gdzie chce.
    Poszedlem do kumpla i p kilku minutach zadzwonila do mnie matka ze mam
    wrocic do domu.
    Wrocilem, a koles do mnie z takim tekstem ze go pobilem, kopalem po
    twarzy calym ciele i w ogole, zrobilem wielkie oczy. Cos przebakiwal ze
    niby bilem go bo mi nmotor ukradl (a stoi w garazu tak jak stal od
    daaawna). Spisali mnie, wzieli na komisariat na ktorym musialem spedzic
    cala noc i peweni bym jescze siedzial ale moja siostra zadzwonila do
    jakis znajomych i mnie wypuscili.
    Koles twierdzi, ze mial wstrzas mozgu i ze byl straasznie pobity ale
    zapamietal dokladnie numery rej. mojego samochodu, torche to dziwne.
    Niw eygladal nawet na poobijanego (podobno kopalem po twarzy, kilka
    minut !!)

    ei teraz mam pytanie, co moge zrobic zeby sie uniewinnic i zeby kols
    poszedl siedziec za probe wyludzenia, jakies pomysly czego szukac ?

    pozdr
    marek