  • Data: 2004-09-03 18:42:39
    Temat: Re: pobicie i proba wyludzenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marek22" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ch9br0$94o$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Swiadkow bylo duzo tylko ze niestety poza jego dwoma kolegami ktory
    > "widzieli" jak go bilem (!!) nie ma wiecej chetnych, a moz sa jakies
    > sposoby zeby wyciagnac np zapis z kasy fiskalnej w sklepie w ktorym
    > robilem zakupy ? bo paragonu niestety nie zostawilem sobie
    > a zeznania mojej rodziny ze wyjechalem z domu po fajki tez pewnie nic
    > nie dadza :/

    Zapis z kasy fiskalnej oczywiście się da wyciągnąć w trywialny sposób. Kasa
    taka ma dodatkową rolkę, gdie są kopie paragonów. Jesli mniej więcej
    pamiętasz godzinę oraz co kupowałeś, to się da. Ale czy fakt, że tam kupiłeś
    papierosy wykluczy mozliwość pobicia?

    > a czy da sie jakos wykorzystac niescislosci w zeznaniach kolesia ? tzn
    > niby go bilem po calym ciele, kopalem jakis wstrzas mozgu etc. a lekarz
    > nie stwierdzil niczego takiego, jedynie otarcie na twarzy ktore nie
    > musialo powstac w wyniku pobicia, nie stwierdzil wstrzasu mozgu.
    > No i po takim strasznym skatowaniu koles zapamietal numery rej. a
    > nastepnie szybko zadzwonil po policje
    > jak widzicie moje szanse ?

    Cienko - przynajmniej jak będziesz na czymś takim opierał linię obrony.
    Wstrząsu mózgu mógł doznać nawet po fachowym podcięciu, jak walnął o beton
    głową. Tak więc brak innych obrażeń pobicia nie wyklucza.