  • Data: 2004-09-03 08:57:53
    Temat: Re: pobicie i proba wyludzenia
    Od: marek22 <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik "marek22" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Szukać świadków, którzy potwierdzą, gdzie byłeś, jak jego pobito na
    > przykład. A tak w ogóle, to wziąć adwokata, bo sprawa poważna i przez sieć
    > poradzić się nie da.
    Swiadkow bylo duzo tylko ze niestety poza jego dwoma kolegami ktory
    "widzieli" jak go bilem (!!) nie ma wiecej chetnych, a moz sa jakies
    sposoby zeby wyciagnac np zapis z kasy fiskalnej w sklepie w ktorym
    robilem zakupy ? bo paragonu niestety nie zostawilem sobie
    a zeznania mojej rodziny ze wyjechalem z domu po fajki tez pewnie nic
    nie dadza :/

    a czy da sie jakos wykorzystac niescislosci w zeznaniach kolesia ? tzn
    niby go bilem po calym ciele, kopalem jakis wstrzas mozgu etc. a lekarz
    nie stwierdzil niczego takiego, jedynie otarcie na twarzy ktore nie
    musialo powstac w wyniku pobicia, nie stwierdzil wstrzasu mozgu.
    No i po takim strasznym skatowaniu koles zapamietal numery rej. a
    nastepnie szybko zadzwonil po policje
    jak widzicie moje szanse ?

    pozdr
    marek