  • Data: 2007-09-01 11:08:47
    Temat: pistolet gazowy
    Od: "nuclearwinter" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Kupilem na terenie Austrii pistolet na amunicje hukowa / gaz CS (8mm).
    Legalnie, tutejsze prawo nie wymagalo zezwolenia na kupno tego pistoletu. Mam
    kilka pytan:

    1) Czy na terenie Polski moge legalnie posiadac te bron?
    2) Czy na terenie UK moge legalnie posiadac te bron?
    3) Czy wolno mi przekraczac granice wewnetrzne UE z ta bronia? Jesli tak to jak
    nalezy sie zachowac w przypadku kontroli granicznej?

    (zdaje sobie sprawe ze nie podajac modelu broni byc moze nie uzyskam odpowiedzi,
    ale wydaje mi sie ze rodzaj amunicji gazowej jest tutaj rozstrzygajacy)

    Pozdrawiam,
    nw