eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali... › pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
  • Data: 2006-04-25 14:48:40
    Temat: pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Zlozylem skarge w prokuraturze- zostaly wyludzone pieniadze odemnie.
    Prokuratura przekazala sprawe policji i dostalem
    wezwanie. Na wezwanie nie moglem sie wstawic poniewaz w tym czasie nie bylo mnie w
    Polsce.Zadzwoniem na komisariat i podalem im daty
    kiedy bede w polsce. Powiedziano mi ze nie bedzie zadnego problemu i ze mam czekac na
    kolejne wezwanie. W miedzyczasie probowalem
    sie z nimi kontaktowac 2 razy. Pytalem co z tym wezwaniem. Padaly odpowiedzi ze oni
    nie wiedza bo nie ma tej osoby ktora sie tym
    zajmuje. Dziasaj pojawilem sie na komisariacie osobiscie i powiedziano mi ze
    postepowanie zostalo umorzone bo nie stawilem sie w
    terminie a dokumenty zostaly odeslane do prokuratury.

    Mam pytanie. Ile czasu ma policjant na umorzenie postepowania i od kiedy ten czas
    biegnie. Powiedziano mi ze maja 30 dni od moment
    zlozenia skargi w prokuraturze. Natomiast 30 dnie od momentu wyslania wezwania
    jeszcze nie minelo...

    Co mam zrobic? Odwolac sie od decyzji prokuratora? / bo zachwile on tez to umorzy/
    Jak i gdzie mam zlozyc skarge na policjanta ktory
    poprostu cala sprawe olal?

    pozdrawiam