eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali... › Re: pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
  • Data: 2006-04-26 15:28:34
    Temat: Re: pilicja umorzyla postepowanie- nawet mnie nie przesluchali...
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu już nawet nie o to chodzi. Policjant ma 30 dni na podjęcie decyzji.
    > Skoro nie mógł Cię przesłuchać, a miał wątpliwości, to łatwiej było
    > odmówić wszczęcia i czekać na Twoje zażalenie, niż prosić Cię następne
    > kilka miesięcy, byś był uprzejmy wyjaśnić te wątpliwości.

    nie kilka miesiecy tylko tylko raptem 2-3 tygodnie. o calym fakcie ich
    poinformowalem. powiedzialem ze bede miedzy 21 a 27 kwietnia.
    do wiadomosci to zostalo przyjete. powiedziano mi ze ze wyznacza mi termin na te
    wlasnie podane dni. a w efakcie bylo tak ze mila
    pani odlozyle sluchawke i poszla sobie dalej pic kawke... ja natomiast zostane z
    rachunkiem za bilet lotniczy...
    wiec powiedz mi o czym to swiadczy?