  • Data: 2004-09-07 09:45:51
    Temat: pelnomocnictwo notarialne - "power of attorney" w Szkocji
    Od: " Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich,

    Wkrotce bede potrzebowac dokumentu dajacego mi pelnomocnictwo notarialne od
    mojej kuzynki (brytyjki) w Szkocji aby wystapic do polskiego sadu w pewnej
    sprawie.
    Czy ktos z Was zna szczegoly zalatwiania takiej sprawy - chodzi mi o
    "logistyke" tego, tzn. ile to szacunkowo kosztuje u notariusza, ile mniej
    wiecej zajmuje czasu i tym podobne.

    Pozdrawiam,

    Marcin