  • Data: 2004-09-08 09:09:59
    Temat: Re: pelnomocnictwo notarialne -
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> napisał(a):

> [...]

    Hm, nie wiem czy do konca rozumiem. Czy znaczy to, ze prowadzacy sprawe
    adwokat musialby dostac to pelnomocnictwo ? Dodam, ze adwokat bedzie sie
    zajmowac sprawa ale po pelnomocnictwo chcialem poleciec do ciotki w Szkocji
    osobiscie i pozniej majac ten dokument pojsc z tym (i z adwokatem) do sadu.

    > Była, ale wchodzi ona w życie (przynajmniej przepis o który tu chodzi)
    > po upływie 6 miesięcy od dnia ogłoszenia (5 lutego 2005).
    >
    > Wtedy art. 87 § 1. kpc brzmiał będzie:
    >
    > Pełnomocnikiem może być adwokat lub radca prawny, a w sprawach
    > własności przemysłowej także rzecznik patentowy, a ponadto osoba
    > prawująca zarząd majątkiem lub interesami strony oraz osoba pozostająca
    > ze stroną w stałym stosunku zlecenia, jeżeli przedmiot sprawy wchodzi w
    > zakres tego zlecenia, współuczestnik sporu, jak również rodzice,
    > małżonek, rodzeństwo lub zstępni strony oraz osoby pozostające ze stroną
> [...]

    Dziekuje za wskazowki. Jak rozumiem, do 5.02.2005 jest po staremu, tylko, ze
    nadal nie wiem jak to wyglada.

    Pozdrawiam,

    Marcin