  • Data: 2008-08-25 20:21:14
    Temat: parking - przepisy
    Od: "parkingowy" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Taka mała sprawa, jeśli może ktoś pomóc będę wdzięczny:

    Mam działkę w mieście, pomiędzy blokami. Działka jest budowlana. Widzę, że
    ludzie nie mają specjalnie miejsca do parkowania, więc sobie pomyślałem, że
    może by tak założyć prosty interes.

    Żeby być w zgodzie z prawem, zasatanawiam się co potrzebuję? Pozwolenie na
    budowę - ale tam już nic nie będę budował, plac dobry utwardzony?
    Chyba projektu nie będą wymagać?

    Pozwolenie na użytkowanie?
    Mam gdzieś zgłosić? - chodzi mi tlko o kontekst budowlany, nie finansowy czy
    podatkowy

    Z przepisami techniczymi jest ok tzn. odległości od okien zachowane.

    Niby proste, ale parę pytań jest.