    From: "cafe" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: oszustwo kredytowe
    Date: 2 Dec 2004 10:50:02 +0100

    Od komornika dostałam pismo informujące mnie o zajeciu mojego wynagrodzenia za
    pracę z powodu nie spłacania kredytu w Lukas Banku...którego nigdy nie wzięłam!
    Nie mam pojecia co mam zrobić, egzekucje komornik może zawiesić na wniosek
    wierzyciela, którym jest bank tylko w jaki sposób mam udowodnic,że nie brzałam
    żadnrgo kredytu. Właściwie dlaczego to ja mam udawadniać,że nie brałam. Prosze
    o pomoc bo nie wiem co mam robić.napisałam do banku aby przesłali mi kopię
    umowy przeciez ktoś ją podpisał, ktos odebrał pieniadze!
    Przecież obowiązkiem pracownika, który reprezentuje bank, jest sprawdzić komu
    udziela kredytu... nie wiem co robić!!!
    cafe