  • Data: 2004-12-03 08:29:04
    Temat: Re: oszustwo kredytowe
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Rodrig pisze:

    > Dwie pierwsze raty spłaca się po to, by nie mozna było bioracemu kredyt
    > zarzucić że wziął kredyt nie mając zamiaru spłaty.
    Z tym, że nie spłacenie żadnej raty nie przesądza, iż kredytobiorca
    nie miał zamiaru spłaty.

    Wskazane byłoby przyśpieszenie sprawy, aby bank szybko to dostarczył.
    Np poprzez pełnomocnika - radcę prawnego, czasem samo jego pojawienie
    się posuwa sprawę do przodu.

    > Jak otrzymasz kopię umowy, idź z nią na poczatek na policję zgłosić
    > popełnienie przestępstwa. A potem postępuj zaleznie od tego, co wyniknie.
    Można spróbować powiadomić wierzyciela, że zgłoszono na policję
    fakt popełnienia przestępstwa. Jednocześnie prosić o zawieszenie
    egzekucji komorniczej. Uzasadnić "nie dokonywałam z bankiem żadnej
    czynności bankowej, popełniono przestępstwo o czym niezwłocznie
    powiadomiłam policję, wspomnieć, że prawdopodobnie ktoś nie dopełnił
    obowiązków służbowych podczas weryfikacji dokumentów".

    Istnieje szansa, że bank przychyli się do takiej prośby i zawiesi
    egzekucję do czasu wyjaśnienia sprawy.