  • Data: 2004-12-02 16:09:37
    Temat: Re: oszustwo kredytowe
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 2 Dec 2004 16:03:34 +0100, Jeannette naskrobał(a):

> [...]
    > i bez mojej wiedzy i woli zaciagnąć kredyt na moje konto.
    > Według mnie jest to możliwe i realne. Dzwoniłam do banku i powiedzieli mi,
    > że był to kredyt gotówkowy i co śmieszniejsze 2 pierwsze raty zostały
    > spłacone.Kobieta w banku nie przyjęła do wiadomości, że ja nie zaciągałam
    > żadnego kredytu i nie dostawałam żadnych wezwań do zapłaty itp. Tłumaczyłam
    > ,że zmieniła miejsce zamieszkania a pani na to, że powinnam ich
    > poinformować. Co za kretynka skoro nie wiedziałam o kredycie to dlaczego
    > miałam informować jakiś bank o zmianie miejsca zamieszkania?!

    Ponieważ uznaje że ma dziś do czynienia z 324 dłużnikiem który próbuje się
    wymigać.

    > Teraz czekam
    > na kopie umowy i dowody wpłat.Uważam, że jeżeli pracownik banku postąpiłby
    > zgodnie z procedurami tzn. sprawdził tożsamość itp. to wzięcie kredytu nie
    > byłoby możliwe. Moim zdaniem jest to zaniedbanie banku.Ale co dalej?!

    Nie chce się czepiać ale to nie jest takie oczywiste wiec z tym spokojnie.
    Sprawdzić podpisy na umowach i poprosić o numery bankowe z którego były
    spłacone 2 raty. Następnie pisemnie zwolnić bank z tajemnicy bankowej dla
    prokuratora. I pozostaje wraz z prawnikiem atakować. Jeżeli jest jak mówisz
    to raczej wygrana na 100%. Podstawą będą m.in. sfałszowane podpisy na
    umowach kredytowych - resztę niech mieli prokurator.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org