  • Data: 2010-11-24 11:43:34
    Temat: oszustwo internetowe
    Od: "Adrian" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Jakiś czas temu znalazłem ogłoszenie w sieci odnośnie pomocy dydaktycznej
    przy wykonywaniu laborek projektów oraz edycji dokumentów.
    Zacząłem z danym delikfentem meilować, a następnie przystałem na jego
    warunki,
    rozpoczęcia nad danym projektem był przelew I części kwoty opiewający
    na kilkaset złotych. Delikfent miał po 3 dniach przesłać pierwsze efemty
    swojej pracy,
    ktorych nie otrzymałem, napisałem kolejnego maila, otrzymałem odpowiedz ze
    potrzebuje jeszcze
    1 dnia na zmiany, upłyneło 7 dni, a gość nie odbiera telefonów oraz nie
    odpowiada na maile.

    Sądzę iż zostałem oszukany, przypuszczalnie takich osob jak ja moze być
    znacznie wiecej,
    gdyż ta osoba ma ogłoszenie w sieci ktore jest bardzo dobrze
    wypozycjonowane,
    co powoduje ze duzo ludzi trafia na niego wpisując w google.pl dana fraze.

    Nadmienię iż posiadam od tego pana maile w ktorych sa zawarte szczegółowe
    infomacje odnosnie
    projektu oraz terminów przesłania, jak również numer konta wraz ze
    szczegolowymi danymi + numer
    telefonu kom. + numer gg. + email.

    W związku z czym proszę o pilną poradę.

    Co mogę w tej sprawie uczynić? Zgłosić na policję czy może najpierw
    postraszyć
    gościa jakimiś artykułami aby zwrócił należność, jesli tak to jakimi?

    z gory dziękuje za pomoc

    pozdrawiam Adrian