  • 151. Data: 2023-04-06 18:22:44
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 18:08, J.F pisze:

    > Pania z warzywniaka akurat ewakuowac łatwo.

    Łatwo czy nie - kulsony same takiej decyzji nie podejmą tylko "zarządca
    nieruchomości"

    > No ale założmy, ze bomba wybuchła, pani sie nie ewakuowała ...
    > i jaki jest zarzut dla sprawcy, ktory organy jednak poinformował
    > i do zniszczenia warzywniaka sie poczuwa ...

    Pewnie jak bomba to jakiś terroryzm.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 152. Data: 2023-04-06 18:34:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 18:22:44 +0200, Shrek wrote:

    > Łatwo czy nie - kulsony same takiej decyzji nie podejmą tylko "zarządca
    > nieruchomości"

    > Pewnie jak bomba to jakiś terroryzm.

    No ale ostrzegl, w odpowiednum czasie - ofiary w ludziach to juz nie
    jego wina :-)

    J.

  • 153. Data: 2023-04-06 18:37:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 18:34, J.F pisze:

    > No ale ostrzegl, w odpowiednum czasie - ofiary w ludziach to juz nie
    > jego wina :-)

    E tam. A jak krzyknę stój bo strzelam i się nie zatrzymają to mogę
    strzelać i mnie uniewinnią?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 154. Data: 2023-04-06 21:55:39
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 18:37:35 +0200, Shrek wrote:

    > E tam. A jak krzyknę stój bo strzelam i się nie zatrzymają to mogę
    > strzelać i mnie uniewinnią?

    A w jakiej sytuacji?

    Bo jak uciekają, to chyba nie, ale jak biegną w twoją stronę,
    to jest szansa...

    J.

  • 155. Data: 2023-04-06 21:58:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:55, J.F pisze:

    > A w jakiej sytuacji?

    No bez znaczenia - ostrzagałem jak ten od bomby w warzywniaku:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 156. Data: 2023-04-06 22:36:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 21:58:15 +0200, Shrek wrote:

    > No bez znaczenia - ostrzagałem jak ten od bomby w warzywniaku:P

    Do uciekających, to nie wiem czy ci wolno strzelac, jakby przekracza
    obrone konieczną. Kulsonom wolno.

    Do zblizajacych sie mozesz, jesli czujesz zagrozenie.

    A ten w warzywniaku ... nikogo nie chcial zabic, skoro ostrzegl.
    Bylo sie ewakuowac.
    Nawet nie wiem czy "nieumyslne spowodowanie smierci" tu pasuje.

    No i masz przyklad - zarzut moze sie zmienic, a kilka pasuje i zade z
    nich bedzie tak calkiem z d4.

    J.

  • 157. Data: 2023-04-07 01:13:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 16:02, J.F pisze:
    > Art. 392.§ 1.
    > Wolno odczytywać na rozprawie głównej protokoły przesłuchania świadków
    > i oskarżonych, sporządzone w postępowaniu przygotowawczym lub przed
    > sądem albo w innym postępowaniu przewidzianym przez ustawę, gdy
    > bezpośrednie przeprowadzenie dowodu nie jest niezbędne, a żadna z
    > obecnych stron temu się nie sprzeciwia.

    Ale to nie musi być w tym samym postępowaniu. Przecież oskarżony w tym
    postępowaniu mógł być przesłuchany w charakterze świadka w innym. Czytaj
    całość. Mowa, ze nawet to nie musi być w ogóle postępowanie karne - byle
    było przewidziane ustawą. To może być świadek z postępowania spadkowego.

    --
    Robert Tomasik

  • 158. Data: 2023-04-07 01:15:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 17:00, Shrek pisze:
    > Poza tym że jak kopiujesz apkę na androidzie to przecież właśnie na inny
    > smartfon:P
    Opiszesz szerzej, co miałeś na myśli? Późno i być może już nie trybię,
    ale kilka razy czytałem to zdanie i nie wiem.
    --
    Robert Tomasik

  • 159. Data: 2023-04-07 01:16:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 17:05, Shrek pisze:
    > Tak samo kopiujecie łotsapy w policji? Dużo macie smartfonów, żeby sobie
    > tak kopiować?
    Nie. Ja robię inaczej.
    --
    Robert Tomasik

  • 160. Data: 2023-04-07 02:08:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 Apr 2023 01:13:33 +0200, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > całość. Mowa, ze nawet to nie musi być w ogóle postępowanie karne - byle
    > było przewidziane ustawą. To może być świadek z postępowania spadkowego.

    Ale przeciez czytam calosc. Nie ma tu zadnych ograniczen.

    wiec co stoi na przeszkodzie odczytac protokoly przesluchan
    oskarzonych, zlozonych w tym postepowaniu, gdy zeznawali jako
    swiadkowie ?

    J.