  • 141. Data: 2023-04-06 13:21:49
    Temat: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 11:58, Olin pisze:

    > Ja myślałem, że X-ray to promieniowanie rentgenowskie.
    > Szybki gógiel pokazuje, że jest cała seria walizek Titan X-Ray, tylko nic
    > nie piszą, że można je podłączyć kablem do telefonu.
    Ja to fonetycznie napisałem. Walizka nie jest opisana. Nie wpisuje sie
    nigdzie nazwy tego urządzenia, więc nie pamiętałem, jak się to pisze. Tu
    jest strona produktu: https://forensictools.pl/produkty/xry/
    --
    Robert Tomasik

  • 142. Data: 2023-04-06 13:36:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 Apr 2023 13:21:49 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ja to fonetycznie napisałem. Tu
    > jest strona produktu: https://forensictools.pl/produkty/xry/

    Robi się coraz ciekawiej, bo fonetycznie to chyba raczej 'eksarłaj'.
    W każdym razie zaimponowałeś mi tym LPKD.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 143. Data: 2023-04-06 14:09:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 13:36, Olin pisze:
    > W każdym razie zaimponowałeś mi tym LPKD.
    Co to jest LPKD?
    --
    Robert Tomasik

  • 144. Data: 2023-04-06 14:51:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 6 Apr 2023 14:09:10 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co to jest LPKD?

    Lata ptaszek koło dupy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 145. Data: 2023-04-06 16:02:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Apr 2023 16:11:06 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Tu masz rozbicie na zeznania i wyjaśnienia.

    Rozbicie? 389 jak najbardziej dotyczy oskarzonego i wyjasnien,
    ale 392 ?

    Art. 392.
    § 1.
    Wolno odczytywać na rozprawie głównej protokoły przesłuchania świadków
    i oskarżonych, sporządzone w postępowaniu przygotowawczym lub przed
    sądem albo w innym postępowaniu przewidzianym przez ustawę, gdy
    bezpośrednie przeprowadzenie dowodu nie jest niezbędne, a żadna z
    obecnych stron temu się nie sprzeciwia.

    J.

  • 146. Data: 2023-04-06 16:58:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Musisz chyba wyjaśnić o co Ci chodzi bo logi to mogą być zupełnie
    > niezależne od aplikacji,

    No właśnie logi to to co bywa najbardziej interesujące.

    > a zawartość postów tak jak napisałem można
    > pobrać bez większego problemu.

    Ale już nie tych skasowanych. A roberta interesowała ten skasowany SMS.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2023-04-06 17:00:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Smartfon, to przeważnie nie ma w ogóle nic do rzeczy.

    Poza tym że jak kopiujesz apkę na androidzie to przecież właśnie na inny
    smartfon:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 148. Data: 2023-04-06 17:05:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Oczywiście, tylko pozostałym działa Google, to i Tobie powinno. Po
    > prostu to wiedza dla takiego, jak Ty eksperta łatwa do uzyskania.

    Ja łotsapa kopiuję tak, że instaluje na nowy smartfon i loguję się na to
    samo konto. Wtedy łotsap pyta czy chcę zmienić telefon, wysyła smsa z
    autoryzacją i potem działa na tym nowym a na starym już nie.

    Tak samo kopiujecie łotsapy w policji? Dużo macie smartfonów, żeby sobie
    tak kopiować?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 149. Data: 2023-04-06 17:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2023 o 10:55, ąćęłńóśźż pisze:

    > W sumie jak wyślesz faks do kulsonariatu "jutro pod komediantem
    > wybuchnie bąba" to oleją czy na wszelki wypadek wszyscy "pójdą na
    > zwolnienia"?

    Jak przed komisariatem to się ewakuują i jeszcze sami do pismaków
    zadzwonią. Jak przed warzywniakiem, to przyjdą i powiedzą, żeby pani z
    warzywniaka zdecydowała, ale oni uważają że to żart:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2023-04-06 18:08:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 6 Apr 2023 17:17:32 +0200, Shrek wrote:

    > Jak przed komisariatem to się ewakuują i jeszcze sami do pismaków
    > zadzwonią. Jak przed warzywniakiem, to przyjdą i powiedzą, żeby pani z
    > warzywniaka zdecydowała, ale oni uważają że to żart:P

    Pania z warzywniaka akurat ewakuowac łatwo.

    No ale założmy, ze bomba wybuchła, pani sie nie ewakuowała ...
    i jaki jest zarzut dla sprawcy, ktory organy jednak poinformował
    i do zniszczenia warzywniaka sie poczuwa ...

    J.