  • Data: 2005-09-13 17:40:10
    Temat: oszukana
    Od: "asiorekkk" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!Zostalam oszukana przez urzad pracy!!podczas statusu bezrobotnej
    chcialam podjac prace na umowe zlecenioe wiec popszlam do pup#u i spetalam czy
    musze sie wyrejestrowac z urzedu ta kobieta powiedziala ze nie!!pracowalam 2
    miesiace,w drugim miesiacu pracy przyznano mi stypendium z posredniaka,teraz
    staram sie o kontynuacje i pytam sie tam czy te dwa miesiace pracy mam brac
    pod uwage dochodow a ta kobeta mowi ze mam oddac stypendium lacznie 2400 zl w
    14 dni!Nie wierza mi ze u nich sa osoby niekompetentne.Powiedzieli ze moge
    napisac prosbe o umozenie kwoty ale oni i tak odmowia!!Maja mnioe w nosie.A
    dyrektorka mi powiedziala zebym SOBIE znalazla prace!Niestety z naszym kraju
    nik nie zatrudni kobiety z matura,a ja dopiero studjoje by cos miec w zyciu a
    ONI takie szopki robia!!Niestety nie stac mnie na splate dlugu bo mola mama
    nie pracuje,ojczym tez a tata daje tylko alimenty!!czy mam szanse wygrac z
    urzedem????Prosze o pomoc!