  • Data: 2008-10-24 08:41:32
    Temat: opatentowana nazwa firmy i użycie jej na www
    Od: "witro" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na swojej stronie opisuję nieudane zakupy w firmie AAA, opisuję jaki to
    'szmelc' sprzedaje ta firma (naciągnęła na ten szmelc kilku moich
    znajomych). Firma AAA zgłasza do urzędu patentowego znak towarowy AAA. Od
    tej chwili znak jest chroniony i nie mogę go używać - domyślam się, że w
    inny sposób nie mogła doprowadzić do zdjęcia strony z sieci i zaprzestania
    używania nazwy firmy AAA. Chciałbym dalej ostrzegać potencjalnych klientów
    przed zakupem w tej firmie czy mogę obejść używanie w subdomenie i na
    stronie nazwy AAA (podaję również adres firmy). Myślałem o odnośniku w
    stylu: "Wszelkie nazwy firm, produktów lub usług przywoływane na tej
    witrynie internetowej są znakami towarowymi ich właścicieli." ale może jest
    inne obejście używania nazwy AAA. Dadam, że nie robię tego 'po złości' , do
    szała doprawadziła mnie ignorancja szefostwa tej firmy kiedy chciałem
    zareklamować kupiony towar.

    m.