  • Data: 2008-10-24 15:01:16
    Temat: Re: opatentowana nazwa firmy i użycie jej na www
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gds26v$sre$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Na swojej stronie opisuję nieudane zakupy w firmie AAA, opisuję jaki to
    > 'szmelc' sprzedaje ta firma (naciągnęła na ten szmelc kilku moich
    > znajomych). Firma AAA zgłasza do urzędu patentowego znak towarowy AAA. Od
    > tej chwili znak jest chroniony i nie mogę go używać - domyślam się, że w
    > inny sposób nie mogła doprowadzić do zdjęcia strony z sieci i zaprzestania
    > używania nazwy firmy AAA. Chciałbym dalej ostrzegać potencjalnych klientów

    To jak użyję (napiszę) np. NASA to zamkną grupę, a może cały Usenet?*

    Możesz nawet wykupić domenę np. www.firma_aaa.com(biz).pl lub podobną i tam
    ich szkalować. Ew. odpowiedzialność będzie za szkalowanie, a nie używanie
    nazwy (firmy) w jakimś tekście.

    pozdr
    lublex

    *)qrde, a może oni Usenet jednak ten, tego....