  • 1. Data: 2005-08-30 08:41:22
    Temat: ogłoszenie głupi kawał
    Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam następujący problem:
    "ktoś" w ramaach głupiego i mocno złośliwego kawału opublikował ogłoszenie z
    moim numerem telefonu. przypadkiem dowiedzialem się kto. potrafię to
    udowodnić, chciałbym go skarcić ale nie lubię bic piany na darmo. stąd moje
    pytanie. Mam szansę na skarcenie gnojka, jeśli tak to od czego zacząc?
    Zgłoszenie na pilicji , czy z dowodami do sądu?. Może głupio pytam ale nie
    mam żadnego doświadczenia w takich sprawach i chyba tak naprawdę nie chce mi
    się. Ale jak teraz odpuszczę to poczuje się bezkarny i będzie dalej to
    robił.
    Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam
    Mirekk

  • 2. Data: 2005-08-30 08:43:55
    Temat: Re: ogłoszenie głupi kawał
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik mk napisał:
    > pytanie. Mam szansę na skarcenie gnojka, jeśli tak to od czego zacząc?

    Tylko przeprowadzając bardzo bolesną dla niego męską rozmowę.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 3. Data: 2005-08-30 08:44:30
    Od: "Jan Kowalski" <n...@m...com>

    Użytkownik "mk" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mi
    > się. Ale jak teraz odpuszczę to poczuje się bezkarny i będzie dalej to

    Zgłoś na Policję.
    Kodeks wykroczeń: Art. 107. Kto w celu dokuczenia innej osobie złośliwie
    wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze
    nagany.

    --
    Tępmy e-analfabetyzm - http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html

  • 4. Data: 2005-08-30 08:46:32
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Tylko przeprowadzając bardzo bolesną dla niego męską rozmowę.

    To, że cię tatuś po głowie w dzieciństwie walił po łebku to wiemy i widzimy. Ale
    po co tutaj leczysz kompleksy?

  • 5. Data: 2005-08-30 09:03:38
    Od: "The Unemployed" <d...@s...me>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > To, że cię tatuś po głowie w dzieciństwie walił po łebku to wiemy i
    > widzimy. Ale po co tutaj leczysz kompleksy?

    Bo nie zostanie prezydentem!

  • 6. Data: 2005-08-30 10:12:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Tylko przeprowadzając bardzo bolesną dla niego męską rozmowę.

    Kandydacie Arnold Buzdygan - to, że ty masz ogromną, nie zrealizowaną
    chętkę na bolesne męskie 'rozmowy' nie oznacza, że to jest sposób na
    wszelkie konflikty. Może oni akurat nie są gejami i w ten sposób do
    porozumienia nie dojdą?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-08-30 12:07:58
    Od: "Paweł" <b...@m...com>

    wiadomości news:df1bef$ut2$1@opal.futuro.pl...

> [...]
    > chętkę na bolesne męskie 'rozmowy' nie oznacza, że to jest sposób na
    > wszelkie konflikty. Może oni akurat nie są gejami i w ten sposób do

    Ups.. właśnie przetworzyłeś dane osobowe kandydata :-)))

    --
    Paweł

  • 8. Data: 2005-08-30 12:45:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jan Kowalski napisał:
> [...]
    > wprowadza ją w błąd lub w inny sposób złośliwie niepokoi,
    > podlega karze ograniczenia wolności, grzywny do 1.500 złotych albo karze

    I jak to niby udowodni?
    Tylko sam się wpieprzy w kłopoty za fałszywe oskrażenie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 9. Data: 2005-08-30 15:47:06
    Od: "Victor Wozniak" <v...@v...peel>

    :
    : I jak to niby udowodni?
    : Tylko sam się wpieprzy w kłopoty za fałszywe oskrażenie.
    ^^^^^^

    Przyszlemu Prezydentowi czy tez tylko kandydatowi, jezyka taki nie przystoi
    !

    A wlasnie, czy juz jest prowadzona kampania wyborcza w internecie? A jesli
    tak to gdzie?

    poz.

    Vic

  • 10. Data: 2005-08-30 17:14:18
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Victor Wozniak napisał:
    > Przyszlemu Prezydentowi czy tez tylko kandydatowi, jezyka taki nie przystoi!

    Dlaczego nie przystoi? Cenisz sobie obłudę? Bo ja nie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net