  • 1. Data: 2005-08-30 06:10:49
    Temat: jakie szanse?
    Od: "piotr.ek7" <piotr.ek7@wytnij_to.wp.pl>

    witam
    mam pytanie teoretyczne
    co grozi jeżeli kupię od kogoś opał na zimę(drewno) w atrakcyjnej cenie, a
    potem okaże się ,że towar był ze żródła nielegalnego?

    z góry dziękuję
    piotr

  • 2. Data: 2005-08-30 06:52:38
    Temat: Re: jakie szanse?
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    jesli o tym wiedziales to odpowiesz za paserstwo, jesli nie to
    conajwyzej moga ci odebrac go a ty bedziesz sie musial domagac
    zadoscuczynienia od sprzedajacego, ale w przypadku opalu nie wiem czy ci
    to odbiora ;)

  • 3. Data: 2005-08-30 09:06:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:df0v90$prg$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > jesli o tym wiedziales to odpowiesz za paserstwo, jesli nie to conajwyzej
    > moga ci odebrac go a ty bedziesz sie musial domagac zadoscuczynienia od
    > sprzedajacego, ale w przypadku opalu nie wiem czy ci to odbiora ;)

    a slyszales o paserstwie nieumylsnym? (292)

    W przypadku pytajacego kwalifikuje sie to pod ten art.

    P.

  • 4. Data: 2005-08-30 09:39:14
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    teraz trzeba sie tylko zastanowic czy mogl przypuszczac, ze opal
    pochodzil z nielegalnego zrodla... a tego nie napisal, od kogo kupil, w
    jakich okolicznosciach itd

    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 5. Data: 2005-08-30 10:30:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Harry" <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:df191d$2fl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > teraz trzeba sie tylko zastanowic czy mogl przypuszczac, ze opal pochodzil
    > z nielegalnego zrodla... a tego nie napisal, od kogo kupil, w jakich
    > okolicznosciach itd

    "powinien i moze przypuszczac" skoto jest po atrakcyjnej cenie tym bardziej
    ze pisze o tym na grupie.

    P.

  • 6. Data: 2005-08-30 22:42:04
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    to zalezy od atrakcyjnosci ceny, osoby sprzedajacej(czy to jest jakas
    firma, czy osoba fizyczna)