    From: "mk" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ogłoszenie głupi kawał
    Date: Tue, 30 Aug 2005 10:41:22 +0200

    Witam
    Mam następujący problem:
    "ktoś" w ramaach głupiego i mocno złośliwego kawału opublikował ogłoszenie z
    moim numerem telefonu. przypadkiem dowiedzialem się kto. potrafię to
    udowodnić, chciałbym go skarcić ale nie lubię bic piany na darmo. stąd moje
    pytanie. Mam szansę na skarcenie gnojka, jeśli tak to od czego zacząc?
    Zgłoszenie na pilicji , czy z dowodami do sądu?. Może głupio pytam ale nie
    mam żadnego doświadczenia w takich sprawach i chyba tak naprawdę nie chce mi
    się. Ale jak teraz odpuszczę to poczuje się bezkarny i będzie dalej to
    robił.
    Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam
    Mirekk